Luni 12 aprilie, ora 19.00 ne vom intalni la atelierul cu numarul 10 din cadrul Atelierelor de Pictura Hobby ACart.

Am pictat si decorat diverse suporturi din Februarie 2010. Am povestit si am castigat curaj sa folosim culoare si incredere in pensulele ce prind viata in mana noastra.

Luni vom finaliza lucrarile de pana acum  si vom impartasi pareri despre cum am colorat impreuna aceasta primavara.

Am pregatit si documentatia completa cu materialele utilizate in fiecare sedinta, pentru a putea continua si acasa distractia🙂

Imagini cu lucrarile si atmosfera de la Atelierele de pictura Hobby ACart gasiti pe Flickr: http://www.flickr.com/photos/cursuridearta/sets/72157623389566056/

Este momentul sa trecem la Nivelul 2:

Tehnici de Desen si Pictura

– in fiecare seara de Luni, din 3 mai 2010, la HobbyCafe

Detalii in curand…