S-a intamplat si a doua intalnire la un atelier ArtTweetMeet. Ne-am adunat de data aceasta prietenii dornici sa se joace de-a mesterii artizani, astfel incat am mai pictat cateva pahare, farfurii, rame, tricouri, dar am si creat bijuterii din sticla, pasta modelatoare sau Fimo.

Astfel, intr-o zi aproape de primavara, sambata 9 ianuarie, la VerdeCafe, am decorat  ramele sub obladuirea Catalinei.

Vitraliile au devenit mici bijuterii, cu ajutorul lui Daniel.

Cele doua prietene Andreea din echipa ACart ne-au indrumat in modelarea bijuteriilor: Fimo si pasta modelatoare. Am obtinut cateva bijuterii care vor crea senzatie la urmatoarele intalniri😉

Am pictat si cateva tricouri albe. Pandutzu si-a pus amprenta pe propria creatie. Au existat si cativa maci🙂

Multumim ca ati participat, multumim si gazdei primitoare VerdeCafe!

Urmeaza sa va anuntam urmatoarele ateliere spre finalul lunii ianuarie, inceputul lunii februarie.

Va asteptam cu drag,

Alina Nicoleta

Aici gasiti pozele de la atelierele cu tema ArtTweetMeet:

ArtTweetMeet 1.0 Ziua 1 – 19 decembrie 2009

ArtTweetMeet 1.0 Ziua 2 – 20 decembrie 2009

ArtTweetMeet Follow-up  – 9 ianuarie 2010

Multumim pentru poze si pentru sustinere

Andreea (@Gloryboxblues)  – poze FollowUp

Adi (@arafail) – poze FollowUp

DaniMocanu (@DaniMocanu)

Partener Media: FreshART TV


Ne-au mai povestit despre experienta atelierelor:

@CezarV:  Am fost la #ArtTweetMeet

Am inceput timid , cu o pensula pe hartie . Mi-am luat apoi o rama pentru a desena pe ea. Norocul meu a fost ca avenit langa mine o domnisoara sa ma ajute. Cu ajutorul ei am prins curaj , si pictam rama aceea de parca chiar aveam idee ce vreau sa fac. Bineinteles ca la inceput n-am avut , dar cu timpul am prins o idee si ma declar incantat de ceea ce am realizat. Armata de mestesugari se intregeste , timiditatea mea dispare , lumea picteaza si atmosfera e din ce in ce mai placuta. Imi fac curaj si iau o farfurie . Mi-a luat ceva timp sa ma gandesc ce sa pictez pe ea , insa Alina m-a ajutat.
Si am pictat , m-am simtit excelent , am socializat , am cunoscut cativa oameni faini dar poate cel mai important , am uitat complet de examenele pe care urmeaza sa le sustin (totodata cu examene am uitat si de griji). Multumesc tuturor celor care au fost acolo , care au creat , care au pictat si care au facut poze.”

Cezar Vasile


Andreea Ilie:

„Review Atelier – VerdeCafe – 9 ian 2010

Am inceput anul 2010 pictand valuri pe  un medalion bleu din sticla, initiata fiind acum, in tehnica vitraliilor, aici Daniel e de vina.

Am invatat cum sa realizez astfel de medalione la atelierul de arta de pe 9 ianuarie de  la Verde Cafe. Particule de creativitate umpleau aerul din sala aceea unde fiecare, in functie de preferinte,  realiza cercei, fie picta o cana, o farfurie, o rama sau un tricou. Asa am realizat si medalionul din sticla- rezultat al spiritului creativ a patru persoane.

Ne-am asumat libertatea de a crea fara a exista vreo limita, trebuie sa ai putina imaginatie si sa fi deschis, daca iti lipseste o dobandesti la atelierul nostru de arta.

Acolo unde mai multe spirite creative se intalnesc apar obiecte unicat, asta fiindca nu lucram dupa sabloane ci lucram cu sabloane(de acetofan).

Sunt nerabdatoare sa merg la urmatorul atelier! Multumim VerdeCafe!”

Andreea Ilie

10 ian 2010

Catalina:

Cu mare drag am venit la atelierul de la Verde. Ca de fiecare data stiam doar la ce sa ma astept si ca am sa ma intalnesc si cu toate culorile din voi…si asta imi dadea emotii… Emotia s-a risipit repede pentru ca toate culorile din noi s-au potrivit si am gasit in voi starea calda si dornica de a lucra pe care eu insami o am de cele mai multe ori…am fost intre pieteni si ne-am facut prieteni…am schimbat idei pentru un scop comun…mi-a placut enorm! A fost un spectacol viu din care fiecare a plecat cu o poveste si cu sufletul incarcat de armonie. Sunt sigura de asta, am privit la final ce s-a lucrat si am incercat, pentru cateva clipe, sa vad ce se petrece acolo prefacandu-ma ca sunt exterioara atelierului…am simtit bucurie si nu era numai a mea…era bucuria noastra…calda, clolorata…decorata inspirat si intodeauna cu suflet.

Catalina

13 ian 2010

Asteptam feedback-ul vostru, pareri, critici si multe poze cu obiectele decorate la ArtTweetMeet.

Ne vedem la urmatoarele ateliere,

Echipa ACart